Keskiviikkona ryhmäni treenasi epävirallisessa joukkuekisassa ja Enja pääsi mukaan, sillä se oli nimetty joukkueen varakoiraksi. Tällä kertaa ei varakoiralle ollut tarvetta, mutta otin Enjan kanssa pienen treenin ja kerrattiin keppejä.

Tänään oli sitten Enjan omat treenit ja täytyy sanoa, että harvoin on niin hyvä mieli treeneistä lähtiessä kuin tänään oli. Rata tehtiin kahdessa pätkässä ja lopuksi vielä kokonaan kerran. Kun menimme ensimmäisen kerran radalle, Enja onnistui yllättämään minut täysin vauhdillaan, niinpä suunnitelmani ei oikein toiminutkaan.  No seuraavalla yrityksellä meni tosi hyvin, jopa jaakotus onnistui :) ainoastaan yksi putkeen vienti tökki, kun taas jäin seisomaan putken suulle (koska mä opin, ettei Enja mene putkeen jos mä pysähdyn). Toisella pätkällä piti kokeilla kahta eri tapaa ohjata ja ensimmäinen tapa ei ollut mulle paras ja siinä sitten tuli sähellettyä. Ilmeisesti pyöritykset saivat pääni hiukan sekaisin, kun toisella kerralla en muistanut, että aidat piti mennä takaa... (no niillä samoilla aidoilla siinä mentiin eri suunnista, niin ilmankos muisti pettää). Pers'jättö meillä toimi mukavasti, olen sen nyt vihdoin tainnut sisäistää :D Pienestä sähellyksestä huolimatta olin varsin tyytyväinen suorituksiimme. Enja teki hyvin ja sillä piisasi vauhtia. Itsekin olin pääasiassa hyvin mukana, ainoastaan se toisen pätkän vaikeampi puoli sai minut sekoilemaan... Lopuksi otettiin koko rata ja siihen oli kyllä hyvä lopettaa nimittäin upeasti meni ja itse tosiaan tiesin mitä tein ja korjasin sen ekalla pätkällä tökkineen putkeen vienninkin. Oli kyllä mahtava fiilis kotiin lähtiessä, ehkä me sittenkin jotain osataan...